کد خبر: ۳۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 13
شواهد حاکی از آن هستند که عرضه دومین نسل از موبایل تاشوی گلکسی فولد که برای ماه سپتامبر سال جاری در نظر گرفته شده، برای حداقل یک ماه کامل به تعویق خواهد افتاد و شاید حتی آن را در جریان رویداد Unpacked 2020 پانزدهم مرداد ماه نبینیم.
به گزارش آی تابناک : شواهد حاکی از آن هستند که عرضه دومین نسل از موبایل تاشوی گلکسی فولد که برای ماه سپتامبر سال جاری در نظر گرفته شده، برای حداقل یک ماه کامل به تعویق خواهد افتاد و شاید حتی آن را در جریان رویداد Unpacked 2020 پانزدهم مرداد ماه نبینیم.

کمپانی سامسونگ برای رویداد جدیدش چند تلفن هوشمند در نظر گرفته که یکی از آنها گل سرسبد مجموعه، یعنی خانواده گلکسی نوت 20 خواهد بود. این مجموعه قرار است با فاصله کمی از رونمایی وارد بازار شود، اما برای ماه بعد نیز عرضه موبایل‌هایی در نظر گرفته شده که گویا یکی از آنها به ثمر نخواهد رسید.

طبق شایعات و پیش‌بینی‌های قبلی، انتظار می‌رود گلکسی فولد 2، گلکسی زد فلیپ 5G و همچنین گلکسی اس20 لایت در کنار پرچمداران رونمایی شوند. خانواده نوت 20 تا اوایل شهریور ماه راهی بازار خواهند شد و سایر موبایل‌ها هم برای ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اواسط مهر) در نظر گرفته شده‌اند.

اما طبق ادعای «مکس وینباخ» از منابع نزدیک به سامسونگ، موبایل تاشوی گلکسی فولد 2 به خوبی موفق نشده فرآیند توسعه را پشت سر بگذارد و حتی مرحله اولیه نرم افزار آن آماده نشده است. تاخیر در توسعه فریمور به این معنا است که سایر بخش‌های تولید این موبایل هم به تعویق خواهد افتاد.

از جمله تست‌های اپراتورهای مخابراتی و تاییدیه‌های مختلف که به نظر می‌رسد هنوز از سوی این گوشی گران قیمت دریافت نشده است. به گفته وینباخ تاکنون هیچ تست اپراتوری روی موبایل گلکسی فولد 2 انجام نشده، در حالی که گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ 5G تمام این مراحل را پشت سر گذاشته‌اند.

با در نظر داشتن این موارد و زمانی که این دست از تست‌ها نیاز دارد، به احتمال زیاد گلکسی فولد 2 تا ماه اکتبر (اواسط مهر تا اواسط آبان) روشنایی روز را نخواهد دید و به همین ترتیب تمام برنامه‌های سامسونگ را به هم می‌ریزد. هرچند باید این موضوع را در نظر داشت که گلکسی زد فلیپ 5G برای عرضه مشکلی ندارد و می‌تواند فاصله زمانی بین خانواده گلکسی نوت 20 و نسل دوم گلکسی فولد را به خوبی پر کند.




منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار