کد خبر: ۳۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 12
بایوستار به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح مادربرد، کارت گرافیک و دستگاه‌های ذخیره سازی از مادربرد BIOSTAR B550MH برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل سوم رایزن رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : بایوستار به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح مادربرد، کارت گرافیک و دستگاه‌های ذخیره سازی از مادربرد BIOSTAR B550MH برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل سوم رایزن رونمایی کرد. این مدل بیشتر برای کاربران تجاری طراحی شده و از تکنولوژی‌های مختلفی برای ارائه بهترین عملکرد به همراه طراحی PCB زیبایی بهره می‌برد.

مادربرد B550MH قادر است تا 64 گیگابایت حافظه رم را در 2 اسلات DIMM قرار دهد که سرعتی تا 4400 مگاهرتز را فراهم خواهند کرد. استاندارد PCI Express 4.0 با نرخ انتقال داده 16GT/s که دو برابر سریع‌تر از PCIe 3.0 می‌باشد نیز پشتیبانی می‌شود تا شاهد تاخیر پایین‌تری برای اسلات PCIe M.2 4.0 باشیم.

مادربرد BIOSTAR B550MH
مادربرد BIOSTAR B550MH

USB 3.2 Gen 1 نیز در مادربرد B550MH حاضر خواهد بود تا عملکردی فراتر از انتظارات را با سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه به علاوه سازگاری با دستگاه‌های قدیمی‌تر ارائه دهد. به علاوه Biostar B550MH از Super LAN Surge Protection بهره می‌برد که محافظت پیشرفته‌تری را به پورت LAN به وسیله یک چیپ برای ثبات الکتریکی بیشتر و جلوگیری از صدمات احتمالی اضافه می‌کند. خروجی HDMI در نظر گرفته شده نیز تا وضوح 4K را ارائه خواهد داد تا کیفیتی تا چهار برابر بهتر از Full HD را شاهد باشیم.

مادربرد BIOSTAR B550MH پورت‌های پشتی

B550MH همچنین از پورت‌های ورودی / خروجی مناسبی بهره می‌برد که از جمله آنها چهار عدد USB 3.2 Gen 1، یک عدد PS/2 برای صفحه کلید و یک عدد PS/2 برای ماوس به همراه خروجی D-Sub در کنار HDMI می‌باشد. همچنین سه خروجی صدا با کنترلر Realtek ALC887 که توانایی ارائه صدای 7.1 کاناله و با کیفیت بالا را داراست نیز در نظر گرفته شده. در آخر ما دو پورت USB 2.0 و همچنین پورت Realtek GbE LAN را نیز مشاهده می‌کنیم.

مادربرد B550MH یک انتخاب ایده آل برای استفاده از پردازنده‌های AMD Ryzen می‌باشد و بایوستار قول پشتیبانی از چیپ‌های آینده رایزن را نیز با به روز رسانی‌های بایوس می‌دهد که یعنی B550MH برای مدت زمان زیادی پشتیبانی خواهد شد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار