کد خبر: ۳۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
کوپرتینویی‌ها در آینده نزدیک از مدل 2020 تلویزیون اختصاصی خود رونمایی خواهند کرد. طبق اطلاعات لو رفته، Apple TV جدید به چیپست پردازنده A12X Bionic مجهز خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : کوپرتینویی‌ها در آینده نزدیک از مدل 2020 تلویزیون اختصاصی خود رونمایی خواهند کرد. طبق اطلاعات لو رفته، Apple TV جدید به چیپست پردازنده A12X Bionic مجهز خواهد بود. بنابراین قدرت پردازشی قابل توجهی خواهد داشت. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد با Apple TV به محبوبیت سرویس Apple Arcade بیافزاید. Apple Arcade یک پلتفرم استریم بازی است که در سال 2019 به منظور رقابت با Google Stadia معرفی شد. اما طبیعتا صرفا یک تلویزیون با پردازنده قدرتمند نمی‌تواند چنین هدفی را محقق کند. به همین منظور کنترلر بازی اپل در دست ساخت است و برای Apple TV 2020 آماده خواهد شد.

کنترلر بازی اپل برای تشویق کاربران به استفاده از سرویس Apple Arcade

در حال حاضر هیچ جزئیاتی راجع به طراحی کنترلر بازی اپل منتشر نشده اما گفته می‌شود کمپانی در حال کار بر روی لوازم جانبی برای Apple TV است. لازم است بدانید که در حال حاضر کنترلر اختصاصی قابلیت پشتیبانی از آیپد، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، و همچنین کنترلر تولیدکنندگان سوم شخص مانند Gamevice کنترلری با قابلیت پشتیبانی از مدل‌های مختلف آیفون توسعه داده‌اند. طبیعتا به واسطه وجود پردازنده قدرتمند A12X Bionic در اپل تی وی جدید، کاربر نمی‌تواند با ریموت کنترل معمولی به انجام بازی بپردازد. این احتمالا مهم‎ترین دلیل اپل برای توسعه یک کنترلر اختصاصی است. پیش از این کاربری در توییتر خبر داده بود که اپل تی وی جدید به دلیل مجهز بودن به پردازنده قدرتمند، دارای هیت سینک خنک کننده خواهد بود. اما اشاره‌ای به زمان عرضه کنترلر بازی در دست ساخت اپل که نامش مشخص نیست نشده است.

با این حال ممکن است شاهد رونمایی اپل از اپل تی وی 2020 و کنترلر بازی جدید این کمپانی در مراسم WWDC 2020 که امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد باشیم. این رویداد در تاریخ 22 ژوئن یعنی همین فردا برگزار خواهد شد. علاوه بر این، امکان معرفی دیگر محصولات سخت افزاری مانند نسخه بازطراحی شده 2020 iMac نیز وجود دارد. هر چند فعلا همه اینها در حد حدس و گمانه زنی است و برای اطمینان هنوز باید منتظر ماند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار