کد خبر: ۳۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
سرعت اینترنت یکی از ملاک‌های اصلی برای کاربران است. اگرچه ملاک‌های دیگری برای تهیه یک اینترنت خوب وجود دارد اما تمرکز بالای کاربران بیشتر از تمام موارد بر روی سرعت آن است.
به گزارش آی تابناک : سرعت اینترنت یکی از ملاک‌های اصلی برای کاربران است. اگرچه ملاک‌های دیگری برای تهیه یک اینترنت خوب وجود دارد اما تمرکز بالای کاربران بیشتر از تمام موارد بر روی سرعت آن است. بروزرسانی روترهای گوگل توسط این کمپانی نیز تمرکز ویژه‌ای بر پایداری سرعت اینترنت کاربران داشته است.

پایین آمدن سرعت اینترنت دلایل مختلفی دارد اما یکی از دلایل واضح آن، استفاده شخص دیگری از اینترنت شما است. البته نباید این مورد را با موضوع هک اشتباه گرفت بلکه ممکن است یکی از اعضای خانواده مشغول استفاده از اینترنت بوده باشد. یکی دیگر از دلایل مشهود در کم بودن سرعت اینترنت، وضعیت نادرست خط و ارتباط شما تا مرکز مخابراتی است. اما اگر هر دو دلیل برای شما نیست به احتمال زیاد مشکل از سمت ISP یا همان شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت به شما است.

روتر گوگل

بروزرسانی روترهای گوگل وضعیت کاربران با پهنای باند پایین را بهتر کرده است

خبر خوب برای دارندگان روتر‌های Google Wifi و یا Nest Wifi Device این است که بروزرسانی جدیدی برای دستگاه‌ها ارائه شده است تا وضعیت پایداری ارتباط شما تا مرکز و بافر‌های موجود در مسیر که باعث کاهش و کندی سرعت می‌شوند را به راحتی حل نماید. بروزرسانی روترهای گوگل به گفته خود این کمپانی دستگاه شما را برای حل مشکلات پکت و پایداری اینترنت هوشمند‌تر و سریع‌تر خواهد کرد. بنابر گفته دیگری از کمپانی گوگل، این آپدیت برای مشترکینی که از اینترنت با پهنای باند پایین استفاده می‌کنند نیز کاربردی خواهد بود و باعث افزایش سرعت محسوسی برای آن‌ها خواهد شد.

اگر دارنده یکی از دو دستگاه‌های گفته شده هستید تنها کافیست منتظر ارائه بروزرسانی از سوی گوگل برای منطقه خود باشید. این بروزرسانی به غیر از بهبود وضعیت پایداری اینترنت، امنیت اطلاعات در مسیر ارتباطی را نیز بهبود بخشیده است. همچنین موردی که باید به آن اشاره کنیم، بهبود وضعیت اتصال دستگاه‌های وایرلس به این روتر‌ها می‌باشد. بعد از بروزرسانی روتر خود، دستگاه‌های هوشمند شما مانند تلفن همراه قادر خواهند بود با سرعت بیشتری به یک کانال رادیویی دیگر موجود در روتر متصل شوند.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار