کد خبر: ۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
گوشی P Smart S هوآوی امروز به عنوان عضو جدیدی از سری پی اسمارت معرفی شد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : گوشی P Smart S هوآوی امروز به عنوان عضو جدیدی از سری پی اسمارت معرفی شد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی P Smart S هوآوی

این دستگاه دارای چیپست Kirin 710F با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. البته این دستگاه دارای شیار اختصاصی برای کارت حافظه نانومموری برای افزایش حافظه تا سقف 256 گیگابایت است.

گوشی جدید هوآوی دارای سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 است. مانند دیگر محصولات 2020 هوآوی، این دستگاه هم بدون سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) و با سرویس اختصاصی HMS هوآوی راهی بازار خواهد شد و اپ گالری برای دانلود برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

Huawei P Smart S دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

برای عکاسی، پی اسمارت اس هوآوی در مجموع دارای 4 دوربین است. دوربین سلفی که در ناچ بالای نمایشگر قرار گرفته است، 16 مگاپیکسلی است. در قاب پشتی این گوشی هم دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (با میدان دید 120 درجه) و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق جای گرفته است.

این گوشی به یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی مجهز است و هوآوی برای شارژ آن یک پورت USB-C و یک شارژر 10 وات در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات برجسته این گوشی می‌توان به Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، جک 3.5 میلیمتری هدفون و پشتیبانی از NFC اشاره کرد.

اگر همه این مشخصات برای شما هم آشنا به نظر می‌رسد، باید اعلام کنیم که این گوشی نسخه ری‌برند شده Enjoy 10s است که سال گذشته در چین رونمایی شده بود.

گوشی P Samrt S هوآوی در دو رنگ کریستالی و مشکی راهی بازار خواهد شد. قیمت این گوشی در بازار ایتالیا 259.90 یورو اعلام شده که چیزی در حدود 290 دلار است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار