کد خبر: ۳۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
الجی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را با برندی ساده و زبان طراحی جدید معرفی و روانه بازار کند. LG Velvet اولین محصول این شرکت با استراتژی جدید خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : الجی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را با برندی ساده و زبان طراحی جدید معرفی و روانه بازار کند. LG Velvet اولین محصول این شرکت با استراتژی جدید خواهد بود. امروز یک ویدئوی رسمی توسط الجی منتشر شده و در آن ظاهر جذاب گوشی Velvet 5G به نمایش گذاشته شده است.

این روزها اکثر گوشی‌های پرچمداران و حتی میان‌رده از دوربین‌های بزرگ و چندگانه استفاده می‌کنند، کیفیت عکاسی بسیار خوبی ارائه می‌دهند. اما نکته منفی ماجرا این است که این گوشی‌ها از نظر زیبایی چندان مورد پسند همه قرار نمی‌گیرند. آیفون 11 پرو، گوگل پیکسل 4 و حتی گلکسی S20 اولترا، نمونه‌هایی از این طراحی ناامیدکننده هستند.

 الجی اما تصمیم گرفته است تا در مسیری متفاوت حرکت کند. Velvet دارای دوربین‌هایی با طراحی عمودی و زیبا است که مانند قطره‌های باران در قاب شیشه‌ای پشت گوشی جای گرفته‌اند و پایین‌تر از همه آنها فلش LED قرار گرفته که کوچکترین عضو این ساختار است.

ظاهر جذاب گوشی Velvet 5G

دو طرف قاب پشتی این گوشی خمیده طراحی شده تا در دست گرفتن آن آسان تر باشد. در قسمت پایین نیز لوگوی LG هک شده است‌. شرکت کره‌ای برای این دستگاه رنگ‌های جذاب و براقی انتخاب کرده است که شامل مدل استاندارد مشکی، سبز، صورتی و نسخه مخصوص سفید رنگی است که رنگ‌های رنگین کمان را در شرایط نوری مختلف نمایش می‌دهد.

رنگبندی گوشی Velvet 5G

بخش جلویی گوشی را نیز یک نمایشگر بزرگ با گوشه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد که این نمایشگر دارای نسبت ابعاد 21:9 باشد. سنسور اثر انگشت نیز در زیر این صفحه نمایش قرار گرفته است. ال جی ناچی برای دوربین سلفی در بالای نمایشگر در نظر گرفته که خوشبختانه از ابعاد کوچک آن مشخص است که سنسور‌های غیرضروری از آن حذف شده.

یک قاب فلزی پنل‌های جلو و عقب گوشی را به یکدیگر متصل کرده است که از جنس استیل به نظر می‌رسد. کلیدهای تنظیم صدا و دستیار گوگل در سمت چپ و کلید پاور در سمت راست گوشی قرار گرفته است. در بالای آن شیار سیم کارت و میکروفون جای گرفته و در پایین پورت USB-C در کنار بلندگو و جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار دارند.

LG تا امروز جزئیات کمی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری گوشی Velvet منتشر کرده بود، اما حالا تأیید شده که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 765 کوالکام است. این تراشه از نظر عملکرد تنها کمی ضعیف‌تر از اسنپدراگون 865 است که در LG V60 ThinQ استفاده شده. اما نکته مهم در خصوص آن پشتیبانی از شبکه 5G است. این بدان معناست که LG Velvet یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G در بازار خواهد بود. متأسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست.

تماشای ویدئو از یوتیوب






منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار