کد خبر: ۳۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 12
LG امروز از میان‌رده جدید خود، یعنی گوشی Style3 الجی در ژاپن رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی در حال حاضر به صورت اختصاصی برای اپراتورهای DoCoMo ارائه شده است.
به گزارش آی تابناک : LG امروز از میان‌رده جدید خود، یعنی گوشی Style3 الجی در ژاپن رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی در حال حاضر به صورت اختصاصی برای اپراتورهای DoCoMo ارائه شده است. البته Style3 متفاوت از گوشی‌های سری stylus است. این دستگاه که قرار است از ماه ژوئن راهی بازار شود، 350 دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه با هم نگاهی می‌اندازیم به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی Style3 الجی

گوشی Style3 الجی

نکته جالب در خصوص این گوشی اینست که استایل3 دارای چیپست اسنپدراگون 845 است. این تراشه دو نسل قبل از تراشه امروزی کوالکام است، اما همچنان پرچمدار به حساب می‌آید. پردازنده آن هنوز در برابر نسخه‌های مدرن‌تر اسنپدارگون سری 700 حرف برای گفتن دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز به طرز قابل توجهی سریع‌تر است.

گوشی Style3 الجی

میزان حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که البته به لطف microSD امکان افزایش تا سقف 512 گیگابایت برای استایل3 در نظر گرفته شده. این گوشی یک نمایشگر 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1440p+ است و با وجود آنکه به ابعاد آن اشاره‌ای نشده، به نظر می‌رسد ظاهر جمع و جور و کامپکتی داشته باشد. در ناچ مستطیلی شکل بزرگ این گوشی که مدت‌ها بود آن در هیچ گوشی جدیدی ندیده بودیم، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

گوشی Style3 الجی

در قاب پشتی گوشی Style3 الجی دو دوربین با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای تصاویر پرتره قرار گرفته‌اند. با مقایسه این گوشی با میان‌رده‌های چینی شاید تعداد کم دوربین‌های برای این محصول عجیب باشد. در هر حال، سنسور اثر انگشت هم همراه با دوربین‌های اصلی در قاب پشتی گوشی جای گرفته است.

ظرفیت باتری این دستگاه 3500 میلی آمپرساعت است و الجی هیچ اشاره‌ای به شارژر و سرعت آن نکرده است. این دستگاه شارژ بی‌سیم ندارد اما دارای گواهینامه IP68 و IPX5 است.

گوشی Style3 الجی

انتخاب اسنپدراگون 845 در یک گوشی میان‌رده کامپکت، Style3 را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است. اما احتمال اینکه این گوشی به غیر از ژاپن در دیگر نقاط جهان کمی بعید به نظر می‌رسد، با این حال، الجی هنوز در رابطه با این موضوع حرفی به میان نیاورده است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار