کد خبر: ۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 07
به‌روزرسانی جدید پیش نمایش اینسایدر SDK ویندوز 10 برای دانلود در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بیلد جدید با شماره 18950 ارائه شده که جایگزین بیلد 18945 که در هفته گذشته منتشر شده می‌شود . مثل همیشه، این بیلد با بیلد پیش نمایش اینسایدر ویندوز 10 که در هفته گذشته منتشر شد مطابقت دارد.
به گزارش آی تابناک : همان طور که انتظار می‌رفت، هنوزهیچ پست وبلاگی برای این SDK جدید منتشر نشده است. احتمالا در اواخر امروز ارائه شود، چرا که این روزها برای مایکروسافت انتشار لیست تغییرات برای پیش نمایش SDK جدید همزمان با اینکه بیلد پیش نمایش منتشر شده بعید به نظر می‌رسد.

تصور اینکه تغییرات قابل توجهی در این SDK جدید وجود نداشته باشد دور از ذهن نیست. با این همه، در پیش نمایش‌های 20H1 ویندوز 10 که تا به حال ارائه شده واقعا ویژگی‌های جدید قابل توجه زیادی مشاهده نشده است. ما هنوز تا ماه مارس سال 2020 قبل از آپدیت ویژگی‌های RTM فرصت داریم، بنابراین در طول این مدت زمان بایستی موارد بیشتری از راه برسد.

اگر تمایل دارید این پیش نمایش SDK جدید را دانلود کنید، می‌توانید آن را در اینجا بیابید. این پیش نمایش در کنار بیلدهای جدید Windows Driver Kit, Enterprise Windows Driver Kit, Desktop App Converter Base images و Windows Hardware Lab Kit ارانه می‌شود.




منبع : neowin 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار