کد خبر: ۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 22
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ایران هلث و اینوتکس برپا می‌شود.
به گزارش آی تابناک : بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران طی روز‌های ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

همچنین هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس افزایش تعامل بین سرمایه‌گذاران و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور نیز طی روز‌های ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ، شرکت‌های دانش بنیان و فناور، شتاب‌دهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می‌شود.

پاویون شرکت‌های دانش بنیان با هدف نمایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در سال رونق تولید در این ۲ نمایشگاه با حمایت صندوق‌نوآوری‌و‌شکوفایی برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش بنیان علاقمند می‌توانند جهت حضور در پاویون ضمن ثبت نام در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت‌نام کنند.

با توجه به محدودیت فضای پاویون، متقاضیان پس از بررسی و ارزیابی جهت حضور انتخاب خواهند شد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر ثبت نام کنند.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار