تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - 2017 September 05
تلگرام به نسخه 4.3 آپدیت شد که به لطف آن امکاناتی همچون استیکرهای محبوب، مطلع شدن از ریپلای پیام‌ها و موارد دیگر به آن اضافه شد.هم اکنون می‌توانید با مراجعه به پلی‌استور یا اپ‌استور تلگرام خود را به نسخه 4.3 آپدیت کنید. در این آپدیت تغییرات جدیدی را شاهد هستیم که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.
به گزارش آی تابناک : باتوجه به تعداد زیاد پکیج‌های استیکر، پیدا کردن استیکر مد نظر ممکن است دشوار و زمان‌بر باشد و از طرفی مسلما تمام استیکرهای یک پکیج برای شما جالب نخواهند بود. با امکان جدید، می‌توانید استیکرهای محبوب خود را مشخص کنید تا همگی در یک پکیج کنار هم در اختیار شما قرار گیرندو دسترسی سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید.
اطلاع از منشن و پاسخ:امکان ریپلای یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های تلگرام است اما با زیاد شدن تعداد اعضای یک گروه، امکان آن که پاسخی را از دست بدهید بسیار بالا خواهد بود. پیش از این در گروه‌ها اگر کسی به پیام شما پاسخ می‌داد متوجه این موضوع نمی‌شدید اما از این پس با آیکن جدید، این موضوع به شکل نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد که باعث می‌شود هرگز یک پاسخ جدید را از دست ندهید. این ویژگی درباره منشن شدن نیز صادق است و اگر کسی حتی در حالت غیر ریپلای، نام کاربری شما را منشن کند ،مطلع خواهید شد. این موضوع به صورت علامت «@» کنار تعداد پیام‌های جدید در فهرست چت‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد و بعد از ورود به گروه، با لمس آن می توانید مستقیم به پاسخ داده شده منتقل شوید.
استیکرهای مخصوص گروه: گروه‌هایی که بیش از 100 عضو دارند،از امروز می‌توانند پکیج‌های استیکر اختصاصی برای گروه بسازند به این معنا که کاربران، بدون آن که نیاز به Add کردن پکیج مد نظر داشته باشند، می‌توانند آن را در گروه مشاهده و از آن برای ارسال استفاده کنند.
دعوت از دوستان : بخش Invite Friends تلگرام (که از منوی مخاطبان می توانید به آن دسترسی داشته باشید) در نسخه 4.3 متحول شده است. مخاطبان شما که در تلگرام نیستند اما بسیاری از دوستان آن ها از تلگرام استفاده می کنند حالا در صدر فهرست بخش Invite Friends قرار گرفته اند تا در صورت تمایل برای پیوستن به اپلیکیشن برای آن ها دعوت نامه ارسال کنید.تغییرات دیگر:تغییرات دیگری نیز در این آپدیت وجود دارد که تلگرام به طورجزئی آن‌ها را شرح داده است:در اندروید از این پس می‌توانید هنگام مشاهده عکس‌ها در Shared Media مستقیم به پیام مد نظر منتقل شوید.از این پس ویدئوهای Twitch از امکان پلیرداخلی تلگرام پشتیبانی خواهند کرد و امکان پخش تصویردرتصویر را خواهند داشت.سرعت همگام‌سازی چت‌ها در نسخه اندروید افزایش پیدا کرده است.نمایش قدرت سیگنال حین یک تماس آنلاین تلگرامی وامکان فوروارد همزمان به چند چت.







منبع : روزنامه خراسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار